2015. augusztus 14., péntek

99.fejezet~

Jessy szemszöge:

Reggel babasírásra keltem. Kinyitottam a szemem és Louis-ra néztem.
- Megyek én, te aludj még babe!
- Biztos? - motyogtam.
- Biztos! - mosolyodott el majd adott egy rövid csókot a számra és felállt.
A másik oldalamra fordultam és pillanatokon belül visszaaludtam.

•••

- Jessicaa! - hallottam meg az unokatesóm hangját.
- Hm? - nyitottam ki a szemeim.
- Megyünk Hazz-al vissza Los Angeles-be, de nektek jó szórakozást itt! - vigyorgott rám.
- Köszönjük! Jó utat és nagyon köszönöm, hogy segítettetek nekünk!
- Szívesen! - vigyorgott majd megölelt és kiszökdelt a szobából.
- Szia Jessy 3 nap múlva Londonban tali! - néztek be a srácok.
- Oké! Sziasztok! - kuncogtam.
- Felkeltél babe? - kérdezte Lou.
- Fel! Anyáék? Anyukádék?
- Ők már elmentek, de puszilnak!
- Ohh oké! - ültem fel. - Dylan? - kérdeztem mire ijedten rám nézett és elrohant.
Összevontam a szemöldököm majd felálltam és Louis után mentem. A lépcsőn szembe jött velem Dy-al vigyorogva.
- Benne felejtetted az etetőszékbe igaz? - tettem csípőre a kezem.
- Én? Dehogyis!
- Tomlinson öregszel! - kuncogtam.
- Na, várj csak! - mondta durcásan és bement Dy szobájába gondolom letenni majd az ajtóban megállt.
- Fuss! - jelentette ki. Pár másodperc kellett, míg betöltött az agyam majd, mint akit puskából lőttek ki rohantam le a lépcsőn a nappaliba. A kanapé mögé álltam Louis pedig velem szembe.
- Nem kapsz el! - öltöttem ki rá a nyelvem.
- De ha igen neked nagyon rossz lesz babe! - vigyorodott el.
Felkuncogtam majd befutottam a konyhába majd onnan fel a lépcsőn a szobánkba és felugrottam az ágyra.
- Rossz ötlet volt cica! - zárta be az ajtót kulcsra Lou.
- Ohh a fenébe! - nevettem fel.
Felugrott az ágyra majd ledöntött és rám feküdt.
- Louis összenyomsz! - próbáltam lelökni.
- Nem érdekel! - nevetett és a nyakamhoz hajolt.
- Louis, ha ki mered szívni nem, állok veled szóba! - nevettem.
Ajkát a nyakamra tapasztotta majd erősen kiszívta több helyen is, amin felsikítottam.
- Louis te idióta! - nyűgtem.
Magára fordított és letaperolta a fenekem majd a derekam és persze a mellem.
- Ne fogdoss! - vettem le magamról a kezeit.
- Miért ne? Most már jogom van!
- Nem emlékszem az esküben olyanra hogy bármikor molesztálhatsz! - nevettem.
- De volt csak nem hallottad!
- Ahha persze! - nevettem fel és a mellkasára csúsztattam kezeim a csípőm pedig jobbra-balra ringatni kezdtem.
- Fogalmad sincs, mit csinálsz ugye? - kérdezte.
- Én? Semmit! - mondtam ártatlan boci szemekkel.
- Hihetetlen vagy! - nevetett.
- Szóval azt mondod, hogy ez felizgat? - haraptam az ajkamba és körkörösen kezdtem el mozgatni a csípőm. Lehunyta a szemét majd megnyalta a száját.
- Nem! - jelentette ki. 
- Nem? - emeltem fel a szemöldököm mosolyogva és lehúztam magamról a pizsipólót így csak egy melltartó takart.
- Szóval akkor ez sem zavar? - kérdeztem egy huncut mosollyal.
- Öhm..nem! - dadogta.
- Hát jó! - mondtam majd benyúltam a pólója alá és végig húztam a kezem a kockáin közben pedig éreztem magam alatt keményedő férfiasságát. Elvigyorodtam majd kicsatoltam az övét és lehúztam róla a nadrágját majd lekaptam az én rövidnadrágom is és visszaültem.
- Oh, istenem.. - morogta és megragadta a csípőm majd maga alá fordított.
- Azt mondtad nem izgat! - néztem a szemébe mosolyogva.
- Már nem bírok magammal! - suttogta és megcsókolt.
- És mi van, ha most azt mondom, hogy lemegyek a medencéhez? - kuncogtam.
- Biztos, hogy nem! - vigyorodott el majd a melltartómhoz nyúlt és kikapcsolta.
- De én le akarok! - kuncogtam alatta.
- Ne nyafogj! - nevetett majd a nyakamra kezdett el apró puszikat nyomni, amibe beleborzongtam.
- Szeretsz? - kérdeztem kislányosan a szemébe nézve.
- Mindennél jobban! - mosolyodott el és beleakasztotta ujjait a bugyimba.
- Ne nyúlkálj! - tettem kezem a kezére mire felnevetett.
- Ezt már ott elrontottad mikor a csípőmre ültél! - nevetett fel és lehúzta rólam a bugyim majd a két lábam közé férkőzött be és felém hajolt. Megfogtam a pólóját és lehúztam minek következtében csodálatos kilátás nyílt tökéletes testére. Az ajkamba haraptam és végig néztem rajta.
- Szóval babe...hova akarsz te menni?
- A medencéhez! - kuncogtam fel.
- Pimasz! - mosolyodott el majd lehúzta a boxerét és a bejáratomhoz illeszkedett majd lassan belém csúszott. Felnyögtem és a hátába kapaszkodtam. Lassan nekiállt mozogni én pedig halkan nyögni kezdtem alatta, ami még nagyobb bátorságot adott neki és gyorsabban kezdett el lökni. A hátát karmolásztam az egyik kezemmel, a másikkal pedig a hajába túrtam. Férfias nyögések hagyták el a száját, ami még jobban beindított. Lehelete a nyakam csiklandozta miközben apró puszikat hagyott ajkai helyén. A szobában, sőt lemerem fogadni, hogy az egész házban minket lehetett hallani. Lábaimmal átkaroltam a csípőjét hisz még közelebb akartam tudni magamhoz. Izzadt tincsei a szemébe hullottak levegő vétele pedig egyre szaporább lett. Éreztem, hogy már közel vagyok a csúcshoz.
- Louis mindjárt... - nyögtem elhaló hangon mire nagyobbakat kezdett lökni. Hasam aljában jött az a jól ismert érzés, amely szétáradt az egész testemben és gyönyörrel árasztotta el minden porcikámat. Hátam ívbe feszült számat pedig egy rövid sikoly hagyta el. Louis még lökött rajtam egyet majd szemeit lehunyva, fejét pedig felfeszítve egy hangos nyögéssel ment el. Kicsúszott belőlem majd mellém dőlt. Pár percig csak a lihegésünk töltötte be a szoba csöndjét. Felkönyököltem majd ránéztem. Homlokára simultak az izzadságtól nedves hajtincsei szemei pedig csukva voltak. Beletúrtam hajába majd az ajkamba haraptam és elmosolyodtam.
- Húha! - mondtam nevetve és nyomtam egy puszit az arcára.
- Mi húha? - nevetett fel és kinyitotta tengerkék szemeit.
- Hát te! - mosolyodtam el.
- Szóval húha vagyok? Milyen bő szókincsed van! - nevetett majd magára rántott így testünk összesimult.
- Ne fikázd a szókincsem! - emeltem fel a fejem és ráöltöttem a nyelvem.
- Eszem ágában sem volt babe! - nevetett fel.
- Lemegyünk medencézni? - kérdeztem.
- Menjünk! - mosolyodott el majd lerakott magáról.
A bőröndhöz szaladtam majd kikaptam a bikinim és gyorsan felhúztam, amit Louis végig nézett majd végre ő is megmozdult. Addig én átmentem Dylan-hez, aki a kiságyban ült és gügyögött az egyik plüssnek. Kis cukorfalat.
- Na, gyere te kis manó! Megyünk pancsizni! - mosolyodtam el és rátettem a gumipelusát majd az ölembe vettem és átmentünk az apjához.
- Kész vagy szívem? - kérdeztem.
- Ahha! Menjünk! - mondta majd átvette Dy-t és leindult, ahogyan én is.
Mikor leértünk Lou lassan belesétált Dy-al én pedig belecsobbantam és felúsztam a felszínre. Dylan tapsikolni kezdett én pedig odaúsztam megpuszilni.
- Meg mutassuk apának, hogy mit tudunk? - kérdeztem és átvettem.
- Kész vagy? - mosolyodtam el mire felkacagott.
Lassan lenyomtam a víz alá majd fel is húztam rögtön. Dy picit megszeppent majd kacagni kezdett.
- De ügyes ez a törpe! - vette át Louis és megpuszilgatta az arcát. 

Fél órával később Dylan-t lefektettük az árnyékba aludni mi pedig élveztük még egy kicsit a vizet.
- Nem is mondtam, hogy Lottie-nak van barátja.. - ölelte át a csípőm.
- Tényleg? - lepődtem meg.
- Ja... - forgatta meg a szemét.
- A húgod boldog! Örülj neki!
- Örülök csak...mikor elmondta lesokkoltam...az én húgom, aki nemrég még pelenkával és cumival a szájában rohangált felnőtt és...ez olyan gyors!
- Tudom! - sóhajtottam.
- Még nem találkoztam vele!
- Addig jó neki szerintem! - nevettem.
- Szerintem is! - mondta majd egy puszit nyomott a számra.
- Menjünk, be csináljunk valami kaját! - mondtam.
- Oké! - engedett el majd kiúszott, ahogyan én is.
Felvittem az emeletre aludni Dylan-t majd lementem a konyhába. Louis mögé léptem, aki a konyhapultnál állt majd átöleltem és kezeim a hasán kulcsoltam össze.
- Sikerült lefektetni babe? - kérdezte.
- Persze! - mosolyogtam fejem a hátának döntve.
- És milyen kaját csináljunk? - fordult meg majd átölelt és a fedetlen derekamat és hátamat kezdte el simogatni, amibe beleborzongtam. Lábujjhegyre álltam majd apró puszikat nyomtam a nyakára.
- Spagetti? - vigyorogtam fel rá.
- Nekem tökéletes! - nevetett fel. Előkerestem a hozzávalókat majd elkezdtük a főzést, ami úgy nézett ki, hogy Louis nézett én pedig dolgoztam.
- Megmozdítanád azt a formás feneked és ideadnád a sót Tomlinson? - emeltem fel az egyik szemöldököm.
- Szóval formás a fenekem? - nyomta mosolyogva a kezembe a fűszert.
- Nagyon is! - nevettem és szórtam egy keveset az ételbe.
- A tiéd se semmi! - mért végig a fenekemen elidőzve.
- Louis ne stírölj! - nevettem fel.
- Mert? - mosolyodott el sármosan és magával szembe fordított.
- Mert így nem tudok a kajára koncentrálni! - kuncogtam.
- Rossz kifogás! - nevetett majd kezeit a fenekemre csúsztatta és megcsókolt.
Csók közben elmosolyodtam és a végén egy puszit nyomtam a szájára.
- Holnap menjünk le a tengerpartra! - néztem rá szépen.
- Rendben! - mosolyodott el majd elengedett.
Levettem a kész ételt a tűzhelyről és szedtem mindkettőnknek majd leültünk a tévé elé enni. Miután elfogyasztottuk betettünk egy videó játékot és játszani kezdtünk egészen este 8-ig, amikor is felsírt Dylan és nekünk mennünk kellett. Megetettem majd megfürdettük és bevittük magunkkal a szobánkba. Játszottunk vele kicsit majd mi is lezuhanyoztunk és Dylan-t közénk helyezve hajtottuk álomra a fejünket.

2 megjegyzés:

  1. Már csak 1 rész :( Mielőbb startoljon a másik blogod is :D

    VálaszTörlés
  2. Szia! Szeretettel meghívunk a blogunkon zajló versenyre! http://amorningcocoaandlittlereading.blogspot.com/2015/08/blogverseny.html

    VálaszTörlés